سپاهان شهر

لینکستان بچه های سپاهانشهر

سپاهان شهر

لینکستان بچه های سپاهانشهر

به نام خدا

سلام

این وبلاگ خانه ای است برای گرد هم آمدن سپاهان شهری های دنیای مجازی در کنار هم.

اگر شما هم از اهالی سپاهان شهر هستید میتوانید با قرار دادن آدرس خود در بخش نظرات به جمع ما وارد شوید.

لطفا این وبلاگ را به دیگر کسانی که میشناسید هم معرفی کنید....پیشاپیش ممنونم

نظرات 56 + ارسال نظر
بهشت یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://nochagh.blogsky.com

سلام.من هم در ساختمان فردوس سژاهان شهر خونه دارم

علیرضا قاسمی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.magam.blogfa.com

سلام دوست خوبم ...
امیدوارم حالتون خوب باشه ...
لطف میکنید ، که وبلاگ ما رو هم در لینک های وبلاگتون قرار میدید ...
براتون آرزوی موفقیت دارم ...

غریبه سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://gharibashena.blogfa.com

لطفا منو لینک کن....

عبدالله سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://aine.blogsky.com

می توانید مرا با نام باغ غزلهای عاشقانه لینک کنید
ممنون.
موفق باشید

رها دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://2010girls.blogfa.com

سلام من رها هستم
ماله سپاهان شهرم خوارزمی ۲
و شما؟
من کنکور دارم دیر به دیر میام اینترنت
اگه دیر جواب دادم شرمنده

سروش سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.sonoso.blogfa.com

سلام به بچه هایه سپاهان شهر
من سروش هستم
عقیق۷
منم کنکور دارم دیر به دیر میام اگه دیر جواب دادم ببخشید :-)

در یا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://blueeyes-darya.blogfa.com

سلام به همگی
اسم من دریاست..
خونمون تو تعاون۴
خیلی از ایدت خشم اومد...
کنکور دارم دیر به ذیر میام سر میزنم...
بای

Kamran دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ http://sepahanshah.blogfa.com

salam Man Webloge Sepahanshahr.blogfa.com roo daram agar kasi mikhad tosh matlab bezare behem bege

نوید جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام من نوید هستم سال سوم دبیرستان و ساکن خ خوارزمی ۲ هستم ...

سلام آقا نوید
خوش آمدی
اگر سایت یا وبلاگی داری بهم اطلاع بده تا نامش رو ثبت کنم
موفق باشی

saeed al سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://bunny.parsiblog.com

سلام
جالب بود
منو با اسم چرند و پرند لینک کن و خبر بده تا لینکت کنم.

حامد دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. من ساکن مجتمع آرزو کوچه بغل استخر آبسار هستم و فعلا درحل پاس کردن کنکور هستم. میتوند رو من حساب کند . با تشکر

سلام دوست عزیز
ممنون که اومدی
اگر سایت یا وبلاگی داری بگو تا لینکت کنم
موفق باشی

آرش جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ق.ظ

سلام ... هنوز خیلی هم سرباز جمع نکردی...
کارت خوبه ولی قول بده کم نیاری توش...
جالبه مث همیشه بچه های خوارزمی ۲ همه جا هستن!!
میدونستی فعال ترین آدمای سپاهانشهر تو خوارزمی ۲ و حوالی اون هستند؟ من که خیلی دارم تعجب میکنم...
یه سری به این وبلاگ بزن ... اونم راجع به سپاهانشهر بود ولی صاحبش تصادف کرد وبلاگ موند ...
http://ideal-sepahan.blogfa.com

سلام آقا آرش
راستش تا الان خیلی هم کند پیش نرفتیم. و در آینده انشالله بهتر هم میشه.
ممنون که سپاهان شهر ایده آل رو معرفی کردید.
نمیخوام کل کل کنم اما همه میدونن فارابی 2 یه چیز دیگه ست...(شوخی کردم دوستان،جدی نگیرید )
آرزوی موفقیت دارم برای همه ی بچه ها

آیدا یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام منم خوارزمی ۲ ام!!!موفق باشید...

سلام
ممنون.شما هم موفق باشید

باران یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام من بارانم قبلاْ هم نظر دادم ولی ثبت نشده
آنقدر باورت دارم که وقتی می گویی باران خیس می شوم

سلام
ببخشید من نظر قبلی شما رو ندیدم
اگه وبلاگ دارید اطلاع بدید تا ثبتش کنم
موفق باشید

بهشت یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://nochagh.blogsky.com

سلام همشهری هام.از وبلاگم میتونی برای دوستانت تعریف کنی .همشهری بودن باعث میشه بتونیم تو پارک سپاهان شهر جلسه داشته باشیم

سلام
این پیشنهاد رو توی پیام نگار بررسی میکنیم
ممنون

حسین دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام
من ساکن مجتمع صاحب الزمانم

mehrdad سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ

خدایا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم
و آنگونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم


من هنوز اسم مدیر وبلاگ رو نمیدونم. معرفی میکنی؟
راستی خونه من خوارزمی 1 مجتمع پرتو

مهرداد جان من به خاطر اینکه این وبلاگ جنبه ی شخصی نداشته پیدا نکنه اسمم رو نمینویسم.چون با گفتن اسمم دوستانم من رو میشناسن و این وبلاگ از مسیر اصلیش دور میشه
ممنون بابت نظرت

شهریار دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام . خیلی خوشحالم که این وب رو درست کردید . من ۲۴ سالم و مجتمع هشت بهشت هستیم .
سپاهانشهر بهترین شهر دنیا

سلام دوست عزیز
آدرس وبلاگتون رو بگید تا لینکتون کنم
موفق باشید

kiana چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:05 ب.ظ

delam vase sepahanshahr & adamash tang shode manam 6sal mojtame ferdos zendegi kardam...asheghe sepahanshahram..kheyli zud barmigardam o miam 2jame shomahaaaaaaa...byeeeeee

mehrdad یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ

صحبت گیتی که تمنا کند ؟
با که وفاکرد که با ما کند؟
خاک شدآنکس که در این خاک زیست !
خاک چه داند که در این خاک چیست؟

سلام متاسفانه پدربزرگ من سه روز قبل سال جدیدفوت کرد
از بچه ها میخام اگه پیام من رو خوندن واسش فاتحه بخونن.
مچکرم

سلام مهرداد جان
خیلی خیلی متاسفم...
امیدوارم در بهشت لطف خداوند جاودانه زندگی کنند

بهشت سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ http://nochagh.blogsky.com

سلام به مجتمع فردوس سری بزنید و با ما آشنا شوید

mehrdad پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

برایت دعا میکنم که ای کاش،خدا از تو بگیرد هر آن چه را که، خدا را از تو میگیرد.

بهروز یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام
من هم از امروز با شما هستم و خوشحالم

سلام دوست عزیز
خوش آمدید

mehrdad یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

خدایا تو را سپاس می گویم که در مسیری که در راه تو بر میدارم آنها که باید مرا یاری کنند سد راهم می شوند،آنها که باید بنوازند سیلی می زنند،آنها که بایددر مقابل دشمن پشتیبانمان باشندپیش از دشمن حمله می کنند و .... ، تا در هر لحظه از حرکتم به سوی تو از هر تکیه گاهی جز تو بی بهره باشم.

بچه ها خیلی کم لطفی میکنن، خیلی کم به اینجا سر میزنن.
فقط بهشت همیشه سر میزنه ،

mehrdad سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

روزی از روزها،شبی ازشب ها خواهم افتاد و خواهم مرد اما می خواهم هرچه بیشتر بروم تا هرچه دور تر بیفتم تا هرچه دیر تر بیفتم،هرچه دیر تر و هرچه دورتر بمیرم،نمی خواهم حتی یک گام یا یک لحظه پیش از آن که می توانسته ام بروم و بمانم افتاده باشم و جان داده باشم.

شاهزاده پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

پاکار پاکار

mehrdad شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

امشب گریه میکنم،گریه میکنم برای خودم،برای تموم اونایی که خواستن گریه کنن و نتونستن،برای تموم اون چیزی که خواستم و نبودم،امشب گریه میکنم به پاس احترام تمام تحقیرهایی که از دیگران شنیدم و هنوز شکست نخورده ام...!


و به راستی که چقدر دشوار است خندان نگه داشتن لب ها، در زمان گریستن قلب ها.

amin شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

رضا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام . دمت گرم بابا!!! فقط فارابی ۳ :-))))

mehrdad یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام حدود سه ماه پیش من آخرین نظرم رو اینجا نوشتم بعد دیگه اینجا نبودم که پیام بزارم ولی تعجب میکنم که از اون موقع تا حالا فقط دو نظر ثبت شده
بازم دم خودم گرم ...

وا قعا روزگار غریبیست !!!

سلام دوست عزیز
چیکار کنیم دیگه...مثکه سپاهانشهریا خیلی اهل اینترنت و وبلاگ و اینا نیستن...
ولی واقعا روزگار غریبیست

یاسین سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ق.ظ

سلاااااااااااام یاسینم خوبییییییی

سلام یاسین جان
ما که خوبیم
شما چطوری؟

سعید و نغمه جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام خیلی باحال بود. فکر نمی کردیم سپاهان شهر رو تو اینترنت ببینیم .
از خیابان پارس بلوار توحید

سلام دوستان
ما همه جا هستیم

pouya شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام منم مال خیابان سعادتم

سلام پویا جان
خوش اومدی

سعید و نغمه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام خوبین ؟
خبر به همه سپاهان شهری های باحال ، سیرک داره اینجا پشت ورزشگاه برید تماشا ولی ما نرفتیم بچمون گریه میکنه شما ها که میتونین برین خوش به حالتون جاما خالیییییییییییییییییییییییییییییییییی

mehrdad سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

بزرگی روحت را در میان دستانت پنهان کن،که بزرگ بودن در میان مردمی کوچک،بسی سخت است...

حسین سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

من خیلی خوشحالم که ای وبلاگو درست کردین ساکن قزوینم اینا به دنیا اومدم.

سپاهان شهر که توی اصفهانه...

سعید جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام به همه
پس چرا ماه به ماه هم کسی توی این وبلاگ نمیاد؟
بابا یه خبری ،یه حرفی ، یه نقلی از محلمون.
اهای صابخونه پس چرا خودت انقدر بیکار نشستی؟
حداقل گاهی یه اخبار سپاهانشهرو بزار.

سلام سعید جان
آقا راست میگی
من که به تنبلی خودم اعتراف میکنم
سعی میکنم از این به بعد یه کاری بکنم...اما شما هم باید کمک کنید... هر خبری،چیزی بود بگید تا بذارم تو وب... ممنون ار همه

سعید دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

با سلام
البته صابخونه هم حق داره ها . چون اکثر جوونا فیسبوک گردی رو به وبگردی ترجیح میدن ، که منم یکی از اونام ، ولی چقدر خوبه که ادم یه تعصبی هم روی محل زندگیش داشته باشه.
من شخصا به شهرم و کشورم عشق میورزم. به طور مثال من حدود شش ساله که هر روز صبح برای اینکه برم سر کار باید از کوه صفه رد بشم و هر روز صبح زود که از روی شهرمون رد میشم و خیابونا و ماشینا و خونه ها و برجها وآدمای شهرمونو که میبینم که همه در تلاش و تکاپو هستن یه حس خوبی بهم دست میده و باعث روحیه گرفتنم میشه ، به طوری که گاهی فکر میکنم خیلی خوش بحالمه که هر روز از روی شهرمون رد میشم و یه نظر کلی به شهرمون ( با همه قشنگیا و زشتیایی که داره)دارم و تا حالا این حسم کمرنگ نشده . به هر حال وقتم کمه و حرفها بسیار . تا فرصتی دوباره بدرود.

ممنون آقا سعید
حرفات درسته

سعید دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام
اول باید بگم که در پوست خودم نمیگنجم از خوشحالی. چرا که زاینده رود دوباره زنده رود شده( خبر بسیار خوش).
دوم: اقای سپاهانشهر این چه وضعیه دیگه ؟ دیشب( شب عید قربان ) با کمی بارندگی ( البته خدا رو شکر ) ورودی بلوار غدیر روبروی مجتمع مهتاب و الحسیب اینقدر آب جمع شده بود که ،من خودم دیدم که یه تاکسی تا کمر رفت توی آب ، البته بیشتر از این متعجب شدم که بعد از دو ساعت که به همون محل برگشتم هیچ اثری از آّب نبود ( دم اقای سپاهانشهر گرم ، فکر کنم عجی مجی لا ترجی گفته ) حالا....................

سلام
اولی که همه رو خوشحال کرده و هیچ...

دومی هم که تازه اولشه... حالا زمستون که بیاد دیدن داره...
ولی واقعا نمیدونم اون همه آب کجا رفت... احتمالا باید از بچه های بلوار پایین بپرسیم.

سعید چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام
امروز یه اس ام اس تبلیغاتی از الحسیب برام اومد . یه دفعه یادم اومد از شب افتتاحیه و قرعه کشیه اون
((پراید کزایی !!!!؟؟؟!!!!))
اون شب اول بلوار غدیر خیلی شلوغ بود . یه عده به نیت برنده شدن اون پراید کزایی از گوشه و کنار شهرمون سراسیمه خودشونو به جشن رسوندن (البته انصافا شب بدی نبود به یه عده خوش گذشت ومتاسفانه یه اتفاق بد هم افتاد ، توی اتیشبازی رو پشت بوم مهتاب یکی از متصدیان جشن در اثر انفجار به شدت آسیب دید که بعد شایعه شد که دستش از مچ قطع شد که البته من مسدوم رو دیدم ولی دستشو نه ) به هر حال........
همه این حرفا مقدمه این بو که اینو بگم:
بعد از دو سه ماه هنوز اون پراید کزایی سر جاشه!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجیبا قریبا!!!!!
تازه اس ام اس تبلیغاتی هم میفرستن.
واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علیرسا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

مخلص بچه های سپاهان شهر بلاخص شـــــاهد هم هستیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام
این حدیث دل بود،تصنیف نیست....
شیعه در محشر بلاتکلیف نیست....
شیعه راهش در مسیر اولیاست....
شیعه مولایش علی مرتضی ست....

عید سعید غدیر مبارک

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام
بازم بارون . خدا رو شکر . ولی اینبار زیر پل اتوبان میثمی ( بین امیریه و ولیعصر ) تقریبا دریا درست شده بود . شاید عده ای یادشون باشه که ، حدود 4 سال پیش زیر همین پل اونقدر در اثر بارندگی اب جمع شده بود که یک اتوبوس توی اون اب مونده بود و مسافراش اومده بودن روی سقف اتوبوس ، تا اینکه مامورای آتیشنشانی با قایق مردمو نجات دادن. اون ماجرا اون سال خیلی صدا کرد و اکثر روزنامه های اصفهان در موردش نوشتن .ولی هنوز همون نقطه مشکل داره . کاشکی اقای اصفهان به گوشش برسه و یه فکری بکنه!!!!!!!!!!!!

سعید یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام.
دارم کم کم از صابخونه نا امید میشم . اگه صابخونه وبلاگ به بی تحرکی و بی تفاوتیه خودش ادامه بده ُ منم دیگه اینجا نمیام و به فیسبوک گردی ادامه میدم .
ولی اینو هم در نظر دارم که ُهمه فیلتر شکن یا شاید امکان دسترسی به فیسبوکو نداشته باشن .

سلام
راستش سعید جان اینجا قرار بود که فقط لینکستان بچه های سپاهان شهر باشه... اما اگه شما میخواید یه وبلاگ خوب که تو خبر و عکس و همه چی از سپاهان شهر باشه پیشنهاد میکنم خودت این وبلاگ رو راه بندازی.
من و بقیه ی بچه ها هم میتونیم اونجا کنارت مشارکت داشته باشیم...
ولی بهر حال در نهایت مرسی که همیشه سر میزنی و نظر میدی.

mehrdad چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

مرد زندانی می خندد! شاید به زندانی بودن خویش،
شاید هم به آزاد بودن ما!
راستی زندان کدام سوی میله هاست...؟!

روزگار هر روز غریب تر میشه!!!

ahwazi boy یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

bolvar tohid mojtame morvarid

مرمر چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام به همشهریان عزیزم.
من قراره تو پاسارگاد 4 ساکن بشم.
البته مجتمع پویا سر چهاراه شاهد مغازه زدم. حتما به ما سر بزنید.
(ایران کنزو)

احسان چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.ehsanfan.blogfa.com

درود به همه اهالی سپاهان شهر

احسان هستم

ساکن در مجتمع صاحب الزمان

www.ehsanfan.blogfa.com
(انجمن هواداران سیاوش شمس در ایران)

مهرداد شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.aleyasinj.blogfa.com

سلام منم سپاهانشهرم

بکس مطرب+مهندس آرمان سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ http://hamid-guitar.blogfa.com

سلام ما هم جز بکس سپاهان شهریم.
وبلاگ ما رو هم لینک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد